среда, 9 декабря 2015 г.

Математичні ігри для малечі






Гра на закріплення лічби від 1 до 10

Гру проводять з учнями І класу на спортивному майданчику. Дітей розставляють по колу. У центрі кола стає вчитель. Він кидає м'яч учням.
Учень, який схопив м'яч, лічить від 1 до 10 і в зворотному порядку, після чого кидає м'яч учителю. Учитель кидає м'яч іншому учневі і т. д. Якщо учень помилиться в лічбі, то сходить з кола і вибуває з гри.
Граючись, діти закріплюють навички лічби від 1 до 10. Гра має також виховне значення: учні, які погано лічать, вибувають з гри; вони намагатимуться краще ставати від товаришів.

Гра «Хто перший!»

Креслять три концентричні кола (зі спільним центром) на землі (менше, більше і ще більше). На відстані 3 м від центра проводять лінію, перпендикулярну до відрізка, що виходить з центру кіл. На лінії стають учні і кидають кубик. Кожний учень кидає кубик три рази.
Якщо учень влучить у малий круг, то дістає чотири очка, якщо у великий - одне очко, а в середній - три очка. Хто набере вісім очок, той виграє. Діти кидають кубик і додають числа, підраховуючи очки. Гру можна проводити з учнями будь-якого класу, тільки треба змінювати числа - кількість очок у кругах.

Гра «Подумай»

Гру проводять у класі. Учитель показує дітям різні предмети. Вони їх лічать. Після цього вчитель кладе частину цих предметів у коробку. Учні лічать предмети, що залишились, і вгадують число захованих. Виграє той, хто перший вгадав число предметів, які поклали в коробку.
Для цієї гри можна брати різні кольорові предмети (кольорові кубики, прапорці, кольорові палички, квіти з паперу тощо).
Гру можна проводити ще й так. Грають чотири учні: один лічить покладені на парту предмети, а інші учні спостерігають. Тепер учень забирає частину предметів і затискує їх у руці та пропонує відгадати, скільки предметів він заховав. У цьому варіанті гри краще мати дрібні предмети: палички, камінці тощо.
Ще один варіант. Вчитель говорить: «У мене всього дев'ять паличок; в одній руці три; вгадай, скільки в другій руці».

Комментариев нет:

Отправить комментарий